اهواز؛

آغاز هفته دولت با غبارروبی مزار شهدای اندیمشک

نخستین روز از هفته دولت با غبارروبی مزار شهدای اندیمشک و با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمعی از مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی اندیمشک صبح امروز سه شنبه با حضور در گلزار شهدای این شهر با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.

فرماندار اندیمشک در آیین تجدید میثاق با آرمان های شهدا ضمن گرامیداشت هفته دولت، این هفته را فرصتی ارزنده برای بیان خدمات دولت دانست و گفت: همدلی و وحدت در سایه تلاش مضاعف می تواند در پیشبرد امور جامعه اسلامی نقش محوری ایفا کند.

پیمان جهانگیری شهیدان رجایی و باهنر را اسوه ایثار و ساده زیستی دانست و افزود: هرجا تلاش و پشتکار دولتمردان در کنار صداقت و درستی آنان به کار گرفته شده نتیجه اش آبادانی و توسعه بوده است.

وی بیان کرد:بررسی مشکلات و تلاش برای حل آنان مهمترین اولویت دستگاههای اجرایی شهرستان است که امیدواریم با این وحدت رویه و تلاش دغدغه مردم شهیدپرور اندیمشک حل شود.

در این آیین که با حضور امام جمعه اندیمشک، مدیران دستگاه های اجرایی ، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از اقشار مختلف مردم برگزار شد شرکت کنندگان در فضایی معنوی با آرمان های شهدا همچنین شهدای مدافع حرم این شهرستان تجدید میثاق کردند.

مردم شهرستان اندیمشک 1 هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.