اهواز؛

حرکتی همسوبامصوبات شورای فرهنگ عمومی کشور

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت:جایگاه وضعیت فرهنگ عمومی استان نسبت به سایر استان ها به صورت نسبی قابل احساس است.

حرکتی همسوبامصوبات شورای فرهنگ عمومی کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد شریف مخمل زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن جلسات استاندار برگزار شد بیان کرد: این شورا باید از مصوبات شورای فرهنگ عمومی کشور پیروی کند بنابراین باید مصوبات شورای کشوری را به صورت مستمر دریافت و همسو با آنها حرکت کنیم.


وی با تأکید براینکه تاکنون ازداشته های خود کمتر استفاده کرده ایم، افزود: براساس مؤلفه های فرهنگی می توانیم مشکلات و چالش های هر بخش را تعیین وتحقیقات موردنیاز برای رفع آنها را نیزانجام دهیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان بیان داشت: در حال حاضر به یک پیمایش و تحلیل نیاز نداریم بلکه به یک فراتحلیل نیاز داریم تا یافته های موجود را کنار یکدیگر قرار داده و نظر کارشناسی های فراتحلیلی را ارائه دهند.

شریف مخمل زاده تصریح کرد: هم اکنون مطالعات بسیاری در حوزه ها و بخش های مختلف وجود دارد. بنابراین انجام یک فراتحلیل را توصیه می کنیم.

وی افزود: این شورا باید از مصوبات شورای فرهنگ عمومی کشور پیروی کند بنابراین باید مصوبات شورای کشوری را به صورت مستمر دریافت کنیم تا به صورت همسوی با آنها حرکت کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان همچنین عنوان کرد: مسائل مربوط به خانواده، ازدواج و طلاق از جمله مباحث مهمی است که امروز مورد توجه شورای فرهنگ عمومی کشور هم قرار دارد.

وی گفت: در حوزه فرهنگ نمی توانیم به شاخص های واحد ومورد قبول همه افراد دست پیدا کنیم چراکه هرفردی برای خود دیدگاه، نقطه نظرات و درنهایت برداشت متفاوت دارد.

شریف مخمل زاده در پایان بیان کرد: شاخص های فرهنگ عمومی در مقایسه با سایر استان ها و روند تغییر این شاخص ها نسبت به ۱۰ سال گذشته باید در شورا مورد بحث قرار بگیرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.