اولاند: اگر کوتاهی کنیم جهان شرمنده فاجعه حلب می‌شود

رئیس جمهور فرانسه با اشاره به اینکه در حلب فاجعه انسانی صورت گرفته، اظهار کرد جامعه بین‌المللی باید کاری را برای توقف این جنایات انجام دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از رویترز، «فرانسوا اولاند» رییس جمهور فرانسه امروز دوشنبه گفت: جامعه بین‌المللی در صورت عدم انجام اقدامی برای توقف بحران انسانی در حلب سوریه شرمنده خواهد شد.
 
اولاند در حاشیه دیدار با صدراعظم آلمان و نخست وزیر ایتالیا به خبرنگاران گفت: ما می‌دانیم که در آنجا درگیری وجود دارد و من فکر می‌‌کنم که  بحرانی در حلب سوریه در جریان است. در صورتی ‌که اقدامی برای توقف آن صورت نگیرد، این فاجعه انسانی موجب شرمندگی جامعه بین‌المللی خواهد شد.

رویترز در خاتمه نوشت: هزاران غیر نظامی در حلب سوریه در مخمصه افتاده و کمبود کالاهای اولیه آن‌ها را آزار می‌دهد و کار به جایی کشیده که سازمان جهانی غذا نسبت به وقوع وضعیت دهشتناک در این شهر هشدار داده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۵
اقای سارگوزی حالا که خودت رانیش زد ادم شدی....مستضعفان وارثین واقعی هستن. یادت باشه اون دنیا خودم ازت سواری میگیرم..الاغ.
Germany
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
تو بحرین و یمن چرا لال شدین و کوتاهی میکنین و شرمنده نمیشین
فقط کوتاهی برای حلب و تروریست ها ناراحتتون میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
چرا آقای اولاند ورهبران غربی در مورد یمن بی تفاوت هستند اونجا مردم در خطر فاجعه انسانی نیستند هر جا تروریست های به دام میفتند مرد یادشون میفته تا سلاح برسون برای سگ های وحشی انسان نما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
شرافت نداشته غربی ها و مخصوصا اولاند در حلب در حال بر بادرفتن است . پدر خوانده های داعش از وحشت حلب خوابشان نمی برد !!!!
آخرین اخبار