یزد؛

پیام استاندار یزد به مناسبت هفته دولت

استاندار: هفته دولت فرصتی برای حركت‌های نو و ابتكارات تازه باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ متن کامل پیام سیدمحمد میرمحمدی به شرح زیر است:

شهادت اين رمز حيات جاودانه پربارتر از حيات طيبه عزيزانی است كه به فيض شهادت نايل می گردند، رمزی كه تا هميشه تاريخ از بركت و رحمت سرشار و از آن جمله است شهادت شهيدان بزرگوار رجايی و باهنر كه هفته پرفيض دولت برخاسته از آن است و برگ و بار اين بهار سراسر خدمت و احسان و نيكی و حاصل آن آبادانی، شكوفايی و توسعه و پيشرفت اين مرز و بوم اسلامی است.

 دوم شهريور آغازين روز هفته دولت است، هفته ای كه پيام آن تجديد خاطره ها و پيمان‌هاست و هدف آن نكوداشت اخلاص، خدمت و خدا محوری و پاسداشت ارزش های الهی و آرمان هاي شهيدان و امام شهيدان است.

 هفته دولت فرصتی برای تفكر، انديشه و حركت به سوی دلدادگی و صفا، مردم‌داری و خلوص، همدلی و همزبانی است.

 هفته ای كه خدمتگزاران، اسوه های خدمت و تلاش را بشنا سند و دولتمردان پاكباز را سرمشق خدمات و برنامه‌های خويش قرار دهند و تحول فرهنگی و معنوی را تقويت و ايثار و فداكاری و وفای به عهد را بر فضای جامعه حاكم سازند.

 اينجانب ضمن گراميداشت یاد و خاطره شهداي دولت و همه شهيدان اسلام، از تلاش ها و خدمات خالصانه همه مديران و مسئولان استان دارالعباده و همه فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهياران و مسئولان نهادهای مختلف استان و كاركنان دولت تقدير و تشكر می‌كنم، توفيق روزافزون و سلامتی و بهروزی همه آنها را از خداوند منان مسئلت می‌نمايم و از مردم عزيز و قدرشناس استان كه در هفته دولت با همكاری و همراهی خود خدمتگزاران را دلگرم می کنند و انرژی می بخشند سپاسگزارم.

 اميدوارم هفته دولت فرصتی برای حركت های نو، ابتكارات تازه و تغيير سبک ها و رويه های اداری در راستای تسهيل امور مردم و حل و فصل مشكلات جامعه و درس آموزی از زندگی و انديشه دولتمردانی چون شهيد رجايی و شهيد باهنر و قدردانی از همه آنهايی كه برای اصلاح امور مسلمانان می جوشند و می كوشند و دريغ نمی‌كنند، باشد.
 

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.