بهداد سلیمی:ناداوری مدال را از دستم ربود/ شرمنده مردم شدم

وزنه‌بردار فوق‌سنگین المپیکی ایران گفت: با وجود مصدومیت با تمام توان خود به روی تخته رفتم اما ناداوری مدال را از دستم ربود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بهداد سلیمی وزنه‌بردار فوق‌سنگین المپیکی ایران با بیان اینکه در طول 10 سال حضور در میادین بین‌المللی نخستین‌بار است که دست خالی برگشتم، اظهار کرد: ناداوری‌ها سبب شد که شرمنده مردم شوم.

وی افزود: حس شرمساری و شرمندگی دارم و به همه هموطنانم این قول را می‌دهم که با سعی و تلاش بیشتر در مسابقات جهانی حضور پیدا کنم.

قهرمان وزنه‌برداری جهان تصریح کرد: به‌عنوان یک ایرانی به اهتزاز در آمدن پرچم ایران و به صدا در آوردن سرود ملی در میادین جهانی برایم افتخار است.

سلیمی با بیان اینکه از حمایت‌های مردم و مسؤولان تشکر می‌کنم، اظهار کرد: با وجود مصدومیت با تمام توان خود به روی تخته رفتم اما ناداوری مدال را از دستم ربود.

بر اساس این گزارش، بهداد سلیمی در المپیک یورو 2016، در حرکت یک ضرب، وزنه 216 کیلوگرمی را به زانو درآورد ولی در حرکت دوضرب با وجود بالابردن وزنه انتخابی ناداوری داوران سبب شد تا وی از کسب مدال در آوردگاه المپیک باز ماند.

بهداد سلیمی قوی‌ترین مرد جهان که به‌عنوان یکی از وزنه‌برداران کشورمان در المپیک ریو حضور داشت و با ناداوری از کسب مدال بازماند، صبح امروز با استقبال گرم مسؤولان استانی و شهرستانی وارد زادگاهش قائم‌شهر شد.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.