زنجان؛

درخشش تکواندو کاران نونهال زنجانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

تکواندو کاران نونهال زنجانی مقام نخست بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان پسرکشور را از آن خود کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ علی سپهری دبیر هیات تکواندوی استان زنجان با بیان اینکه بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان پسرکشور با حضور 293 تکواندوکار در قالب 32 تیم و از 31 استان در لرستان شد  گفت: در پایان این رقابت‌ها تیم نونهالان پسر زنجان توانست با کسب یک مدال طلا، 2 نقره، 3 برنز و 50 امتیاز سکوی قهرمانی را از آن خود کند.  
گفتنی است؛هوگوپوشان اصفهان با کسب 2 مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 49 امتیاز نایب‌قهرمان شدند و تیم تهران نیز با یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز و 48 امتیاز بر سکوی سوم این پیکارها ایستاد.
وی ادامه داد: این رقابت ها در 10 وزن برگزار شد و تکواندوکاران زنجان توانستند در 6 وزن صاحب نشان شوند که این در طول 24دوره مسابقات گذشته اتفاق نیفتاده بود.
نشان طلا تیم زنجان از سوی رستمی کسب شد و بختیاری به مدال نقره و محمد عرفان و محمداحسان مهاجری و حسین کریمی نیز به نشان برنز دست یافتند
 دبیر هیات تکواندوی استان زنجان یادآور شد: محمد علوی که سرمربیگری تیم نونهالان پسر زنجان را عهده دار است از سوی کمیته برگزاری مسابقات به عنوان بهترین سرمربی معرفی و موفق به دریافت لوح و مدال شد.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.