بازیکن آلمانی استقلال را تهدید به خطر کسر امتیاز کرد؛

بزرگی : پیگیر پرداخت مطالبات هلمکه هستیم

معاونت حقوقی باشگاه استقلال گفت : به طور حتم پیگیر پرداخت مطالبات هلمکه بازیکن سابق استقلال هستیم تا خطر کسر امتیاز باشگاه استقلال را تهدید نکند.

بزرگی : پیگیر پرداخت مطالبات هلمکه هستیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هندریک هلمکه هافبک سابق آبی پوشان پایتخت که در تاریخ 6 دی ماه با عقد قراردادی به مدت یک نیم فصل به عضویت استقلال در آمد در حال حاضر برای دریافت مطالباتش از طریق فیفا اقدامات لازم را انجام داده و باشگاه استقلال موظف خواهد مطالبات این بازیکن را پرداخت کند .

هلمکه که در یک بازی دوستانه مقابل نفت آبادان دچار آسیب دیدگی شد نتوانست برای آبی ها بازی کند و هم اکنون وی از طریق وکیل خود در فیفا پیگیر وضعیت قراردادش با استقلال است و  آبی پوشان را در آستانه کسر امتیاز قرار داده و در صورتی که مطالبات این بازیکن که در نامه ارسالی فیفا ذکر نشده پرداخت نشود، آبی پوشان با کسر امتیاز رو به رو خواهند شد.

 البته توافقنامه فسخ قرارداد توسط باشگاه استقلال و هلمکه به امضا رسید و طبق همین توافقنامه مقرر شد باشگاه استقلال مبلغ 69 هزار دلار تا تاریخ اردیبهشت 94 به هلمکه پرداخت کند که در غیر این صورت باشگاه استقلال موظف است  کل مبلغ قرارداد را به وی پرداخت کند.

محسن بزرگی معاونت حقوقی باشگاه استقلال در این زمینه به خبرنگار ما گفت :در هر صورت زمان لازم برای پرداخت مطالبات هلمکه وجود دارد و پیگیر این مساله هستیم تا خطر کسر امتیاز باشگاه استقلال را تهدید نکند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار