اهواز؛

پیام رئیس شورای عالی نظام پزشکی کشور به مناسبت روز پزشک

رئيس شورای عالی نظام پزشکی کشور و رئيس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پيامی به مناسبت فرارسيدن اول شهريورماه روز پزشک، سلامت را ارزنده ترين نعمت الهی عنوان کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در پيام اسماعيل ايدني آمده است: سلامتي، ارزنده ترين و ارزشمندترين نعمت الهي براي انساني است كه در پيچ و خم و فراز و نشيب هاي متعدد زندگي، همواره اين نعمت والا را در مواجهه با تهديدهاي گوناگون پيراموني مورد تهاجم مي بيند كه وارد شدن آسيب به آن، سلب كننده آرامش، رفاه و آسودگي خاطر وي است.

وي در ادامه پيام خود آورده است: نامگذاري يك روز از تقويم همزمان با زادروز طبيب عالي مقام و حكيم متبحر ايراني ابوعلي سينا، به نام روز پزشك، بهانه اي است تا به ياد بياوريم ارج و قرب انسان هايي كه تلاش كرده اند تا با بكارگيري دانش و آموزه هاي خويش، راه و رسم خدمت به همنوع خود در والاترين سطح ممكن را در پيش گيرند و درد را با تدبير خويش چنان دشمني نمايند كه اميد به زندگي را مداوم بسط دهند و آرامش را ارزاني دارند.

رئيس شوراي عالي نظام پزشکي کشور و رئيس دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز در اين پيام فرارسيدن اول شهريورماه، سالروز تولد پزشك عالي مقام و حكيم فرزانه ابن سينا  و روز پزشك را به تمام پزشكان دلسوز، خدوم، پرتلاش و ايثارگر كشور تبريك  گفته است .

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.