معاونت حقوقی باشگاه استقلال؛

صفحات اجتماعی استقلال سامان دهی می شود

مسئولان باشگاه استقلال در نظر دارند صفحات اجتماعی با نام برند این باشگاه را سامان دهی کنند .

صفحات اجتماعی استقلال سامان دهی می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسئولان و بخش حقوقی باشگاه استقلال در نظر دارند تا صفحات اجتماعی مرتبط با حوزه استقلال را سامان دهی  کند و آنها را تحت پوشش باشگاه قرار دهند .

محسن بزرگی معاونت حقوقی باشگاه استقلال با تایید این خبر به خبرنگار ما گفت:  در دنیای مجازی صفحات اجتماعی بسیاری با برند استقلال فعالیت می کنند و با توجه به اینکه این صفحات از نام باشگاه استقلال استفاده می کنند ما نیز در نظر داریم این صفحات اجتماعی را شناسایی و سامان دهی کنیم و مشخص شود که این پیج ها توسط چه کسانی اداره می شود .

وی ادامه داد: البته نکته قابل توجه این است که به محتوای مطالب آنها کاری نخواهیم داشت و این صفحات در انتشار محتوا های مد نظر خود کاملا آزاد هستند .
در نظر داریم به زودی با تشکیل پرونده مجوز رسمی برای این صفحات اجتماعی صادر کنیم چرا که در هر صورت نام برند باشگاه استقلال در میان است و ما تمام تلاشمان این خواهد بود که با مالکان آنها تعامل داشته باشیم و به نوعی از زحمات این افراد نیز تقدیر کنیم و البته منافع مادی را هم لحاظ خواهیم کرد و نمی گذاریم حق فردی پایمال شود اما اگر برخی افراد بخواهند در مقابل انجام این طرح مقاومت کنند به طور حتم حقوق مادی و معنوی باشگاه را در نظر خواهیم گرفت و اجازه از بین رفتن حقوق باشگاه را نخواهیم داد .

معاونت حقوقی باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد :بهتر است حقوق مادی و معنوی باشگاه حفظ و در چارچوب قوانین این مسائل رعایت شود و از طرفی درآمد های کلانی نیز از این صفحات به نام باشگاه استقلال کسب می شود که باید در این زمینه سهم باشگاه نیز پرداخت شود، امیدواریم هواداران هم از این طرح حمایت کنند و اجازه دهند حقوق باشگاه حفظ شود .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار