آیا رحمتی زمان می خرد؟/کدام نا گفته ها هنوز باقیست

رحمتی دروازه بان استقلال تهران این روزها بیشتر به دنبال خریدن زمان است اما هنوز دلیل این تعلل برای گفتن واقعیت ها مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان آبی پوشان پایتخت فصل گذشته توانستند عملکرد قابل قبولی را با مهدی رحمتی به نماش بگذارند،کاپیتانی که در هر حالت برای بسته نگه داشتن دروازه تلاش می کرد تا از دروازه تیمش حفاظت کند و در اکثر مسابقات نیز توانست ناجی آبی ها باشد و بسیاری از ضعف های دفاعی را پوشش دهد.

تیم فوتبال استقلال با دروازه بانی رحمتی توانست به جام حذفی صعود کند که در نهایت برخی اشتباهات درون دروازه باعث شد جام به راحتی از دست آبی پوشان خارج شود. این روز ها تنها نکته ای که می توان آن را مورد بررسی قرار داد ضعف عملکرد رحمتی است،دروازه بانی که به یک باره قدرتش فروکش کرده و همانند سابق کارایی بالایی ندارد و در روز های اخیر و با شروع لیگ برتر فوتبال در فصل شانزدهم با ارسال هر توپی روی دروازه استقلال استرس را می توان در چهره هواداران دید.

 گفته می شود کاپیتان استقلال نقش بسیار زیادی در جذب بازیکنان، آن هم قبل از شروع فصل داشت و در خروج بسیاری از بازیکنان نیز بی تاثیر نبود و به یک باره تبدیل به دروازه بان نامطمئنی شده است. به نظر می رسد رحمتی بیشتر توان خود را برای برخی حاشیه ها گذاشته است و تمرکزش روی مسائل فنی نیست که اگر غیر از این بود وی عملکرد فنی مناسبی داشت و خیال هواداران از بابت دروازه استقلال در لیگ برتر راحت می شد. 

این ضعف می تواند انگیزه ای برای حسینی دروازه بان جوان این تیم باشد و علی منصوریان نیز که خود را روز لبه تیغ می بیند شاید از این پس فقط به مسائل فنی برای انتخاب ترکیب اصلی فکر کند.

رحمتی بار ها در مورد مسائل مختلف و چالش های پیش روی از ناگفته ها حرف زده است و هیچگاه نگفته است.

به زعم ما این نوعی خریدن زمان است چرا که روز هایی که استقلال مشکل فنی دارد رحمتی برخی مسائل را بیان می کند تا اصل موضوع که همان ضعف تیمی است از سکه بیافتد.

 فصل گذشته نیز رحمتی بارها اعلام کرد" حرف های زیادی برای گفتن دارم"

 این فصل نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و  یک بار هم از اعلام آنها در صفحه اجتماعی اش خبر داد بود و واقعا هواداران استقلال هدف شان معطوف به اسرار رحمتی است.

آیا کاپیتان آبی ها از کم کاری بازیکنان در همه خطوط می خواهد سخن بگوید؟

آیا استقلال پشت پرده ی خاصی دارد که رحمتی از آن با خبر است؟

آیا مسائل ریز استقلال در اختیار رحمتی است؟مگر سید مهدی به جز اینکه یک بازیکن است سهمی در استقلال دارد؟

از طرفی نیز رحمتی در دیدار های دوستانه استقلال نیز از عملکرد بازیکنان ناراضی است.


رحمتی این روز ها همانقدر که دوست دارد دشمن هم دارد از خودی و غریبه گرفته تا روی سکو ها و ...این روز ها بهتر است رحمتی فقط به مسائل فنی فکر کند و دروازه اش را بسته نگه دارد که این وظیفه اصلی رحمتی است و ناگفته ها و پشت پرده ها را صاحب پرده باید بگوید.

امیدواریم رحمتی بزودی همان مهدی باشد که بود وگرنه جوانانی پشت خط منتظرند و فوتبال به هیچکس رحم نخواهد کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار