اردبیل؛

همگان در انتقال ارزش های دفاع مقدس مسوول هستند

استاندار اردبیل گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال ارزش های والا بوده و همه مجموعه ها باید در حوزه فعالیت خود این مهم را در اولویت قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش افزود: برگزاری آیین های هفته دفاع مقدس برای یادآوری رشادت ها و از جان گذشتگی های جوانان دیروز این مرز و بوم است و همه دستگاه ها باید در این زمینه مشارکت جدی داشته باشند.

وی افزود: برگزاری آیین های متناسب با این هفته نیاز به مصوبه ندارد و باید این فرهنگ با تمام توان در جامعه به ویژه بین نسل جدید ترویج شده و تداوم یابد اما در کنار این آیین ها باید به سوی انجام اقدام های ماندگار نیز گام برداریم.

استاندار اردبیل با اشاره به مسوولیت دستگاه های ذی ربط عنوان کرد: آیین های گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید با آبرومندی، نظم و عزت برگزار و بدین منظور از ایده های جدید استفاده شود.

خدابخش گفت: دفاع مقدس موضوعی وحدت آفرین است چرا که همه گروه ها، قومیت ها و تفکرها در کنار یکدیگر برای خلق این حماسه نقش آفرینی کردند و فرهنگی که موجب این وحدت ملی و تامین امنیت است، باید به صورت ویژه در طول سال مورد توجه باشد.

وی همچنین با اشاره به پروژه موزه دفاع مقدس و یادمان شهدا گفت: مسایل باید در کارگروه ها با حضور دستگاه های ذی ربط بررسی و با توجه به محدودیت منابع اعتباری، اولویت بندی و سپس اجرا شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.