صلاح‌الدین ربانی با نماینده دبیرکل سازمان همکاری‎های اسلامی دیدار کرد

صلاح الدین ربانی وزیر امورخارجه افغانستان با ایاد امین مدنی مسئول دفتر دبیرکل سازمان همکاری‌های اسلامی دیدار کرد.

سازمان همکاری اسلامی در عربستان تشکیل جلسه می دهدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، وزارت امورخارجه افغانستان با نشرخبرنامه‌ای اعلام کرد: صلاح الدین ربانی وزیر امورخارجه این کشور با ایاد امین مدنی مسئول دفتر دبیرکل سازمان همکاری‌های اسلامی در دفتر کارش ملاقات کرده است.

در این ملاقات، نخست مسئول دفتر دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در رابطه با آمادگی‌ها برای برگزاری کنفرانس بین المللی علمای جهان اسلام برای حمایت از تلاش‌های صلح در افغانستان که قرار است از تاریخ ۸ تا ۱۰ اکتبر سال جاری میلادی به ابتکار این سازمان و میزبانی عربستان سعودی در شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره کشور برگزار شود، به وزیر امورخارجه گزارشاتی داده و ابراز امیدواری کرد که این کنفرانس بتواند تلاش‌های صلح در افغانستان را بسوی موفقیت بکشاند.

سپس وزیر امور خارجه از کمک‌های شخصی مسئول دفتر دبیرکل و سازمان همکاری اسلامی برای برگزاری این کنفرانس، سپاسگزاری کرد و وعده هرگونه همکاری و حمایت لازم برای برگزاری موفق این نشست را داد.

وزیر امور خارجه در بخشی از صحبت‌هایش درباره آمادگی‌ها برای برگزاری کنفرانس بروکسل در مورد افغانستان به مسئول دفتر دبیرکل سازمان همکاری اسلامی اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار