کرمانشاه؛

اختلاف با برادر منجر به سرقت شد

اختلافات خانوادگی منجر به سرقت اينترنتی در کرمانشاه شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات استان از دستگيری عامل برداشت غيرمجاز يک ميليون و پانصد هزار ريالی خبر داد.
سرهنگ "علی کريمی"گفت: با شکايت فردی مبنی بر برداشت غير مجاز يک ميليون و پانصد هزار ريال از حسابش، بررسی موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي افزود: شاکي در تحقيقات اوليه به پليس گفت پس از دريافت پيامکي از طرف بانک ملي متوجه شده است  به صورت اينترنتي و غيرمجاز از حساب وي برداشت صورت گرفته در حالی که رمز دوم کارت خود را در اختيار کسي قرار نداده است با توجه به اظهارات شاکي کاراگاهان اين پليس با بررسي حساب بانکی وی و اخذ استعلام از بانک مربوطه متوجه شدند بخشي از برداشت ها به صورت خريد اينترنتی بوده است.
اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: با انجام اقدامات فني و به کارگيري شگردهاي خاص پليس، متهم که برادر شاکی بود شناسايي و طي عمليات غافلگيرانه ای دستگير شد و در بازجويي به عمل آمده و در مواجه با ادله و مستندات انکارناپذير رايانه اي به صراحت به بزه انتسابي اقرار کرد که با بردارش بر سر مسائلي اختلاف دارد و بابت طلبی که از وي داشته از حسابش به صورت اينترنتی مبلغی برداشت کرده است.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، اختلاف ، سرقت ، برادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار