کرمان؛

معرفی برگزیدگان مسابقات پرورش اندام کرمان

مسئول روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمان گفت: نفرات برگزیده مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان کرمان در رشته های بدنسازی، فیزیک و بادی کلاسیک معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان مسابقات پرورش اندام کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابوذر احمدی زاده افزود: پیشکسوتان سنین 40 تا 49 سال مهدی زینلی از شهرستان کرمان موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شد.

احمدی زاده گفت: در رشته پرورش اندام جوانان در وزن منهای 75 کیلوگرم محمد امین وجدی از کرمان اول شد.

وی افزد: در وزن به اضافه 75 کیلوگرم از دسته جوانان نیز محمدعلی زنگی آبادی از شهرستان کرمان اول شد.

احمدی زاده تصریح کرد: در مسابقات پرورش اندام رده بزرگسالان در وزن 65 کیلوگرم مسلم گیلی برایی از شهرستان جیرفت ،در وزن 70 کیلوگرم پرورش اندام بزرگسالان نیز میلاد بارزبان از سیرجان در وزن 80 کیلوگرم پرورش اندام بزرگسالان استان نیز محمدصالح صفاری پور از شهرستان جیرفت اول شد.

وی گفت: همچنین در وزن 85 کیلوگرم، محمدرضا باقریان از جیرفت در وزن 90 کیلوگرم مسلم ایرانمنش  در وزن 100 کیلوگرم نیز مرتضی رسولی هر دو از شهرستان کرمان رتبه نخست را کسب کردند.
 
احمدی زاده تصریح کرد: در وزن به اضافه 100 کیلوگرم امیر لری از کرمان به مقام اول دست یافت.

وی اظهار داشت: در رشته 'بادی کلاسیک' دسته 168 سانتیمتر یوسف عباسی از سیرجان اول شد.

احمدی زاده گفت: در دسته 171 سانتیمتر بادی کلاسیک نیز امیرمحمد بابایی از شهرستان کرمان، در دسته 175 سانتیمتر نیز محمدرضا علیزاده از سیرجان ، در دسته 180 سانتیمتر بادی کلاسیک سعید ناصر از سیرجان ودر دسته به اضافه 180 سانتیمتر علی نسیمی از شهرستان بافت، اول شدند.

احمدی زاده افزود: در رشته فیزیک دسته قدی 170 سانتیمتر هم آرمان آرمان فر از بافت،اول شد.

وی گفت: در دسته قدی 174 سانتیمتر فرزاد ارجمندی ازسیرجان برگزیده شد.

احمدی زاده خاطرنشان کرد: در دسته قدی 178 سانتیمتر نیز ناصر محمدآبادی از سیرجان، در دسته قدی به اضافه 178 سانتیمتر بهنام بهرام نژاد ازکرمان اول شدند.

وی افزود: در رشته پرورش اندام، تیم کرمان مقام اول این مسابقات را به خود اختصاص داد وتیم های جیرفت و سیرجان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا گلزاری
۰۰:۴۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
سلام علیرضا گلزاری هستم میشه بگید عکس یا اسم من کجا ثبت کردید؟؟؟