مهاباد؛

اضافه شدن خبر نویسی به مجموعه فعالیتهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

خبر نویسی به مجموعه فعالیتهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت : خبرنویسی به عنوان یک فعالیت فرهنگی به مجموعه فعالیتهای کارگاهی این نهاد فرهنگی افزوده می شود.

جواد زاهدی افزود : این کار با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با حرفه خبرنگاری و خبرنویسی و با توجه به علاقه اعضای نوجوان به این بخش ، صورت می گیرد.

وی اظهار داشت : از این پس سعی می شود با آغاز کارگاههای خبرنویسی برنامه بازدید از خبرگزاری ها و رسانه های استانی هم برای اعضا پیش بینی و اجرا شود .

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی ادامه داد : هم اکنون فضای کار برای خبرنگاران حوزه کودک و نوجوان در استان فراهم شده و در صدد هستیم برای نخستین بار در کشور برای فعالان رسانه ای این حوزه ، کارت ویژه خبرنگاری صادر کنیم.

زاهدی با بیان اینکه دبیری کنوانسیون حقوق کودک به کانون پرورش فکری سپرده شده است ، گفت : با تشکیل اولین جلسه کمیته اجرایی آئین نامه مرجع ملی کنوانسیون دفاع از حقوق کودک ، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ، دبیری این کمیته را به کانون سپرده است.

جواد زاهدی همچنین با طرح مسائل مربوط به کودکان ، از خبرنگاران خواست این کمیته استانی را در پیشبرد اهداف در حوزه کودک یاری کنند و با تلاش جدی ، به حوزه کودک و نوجوان نیز توجه کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.