توجه به جشنواره آموزشی هنری فرهنگیان

مدیر کل امور فرهنگی آموزش و پرورش از برگزاری جشنواره آموزشی و فرهنگی کرال‌ معلمان خبر داد.

مهدی علی‌اکبر‌زاده معاون فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو خبرنگار خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان از برگزاری جشنواره آموزش هنری کرال‌ فرهنگیان خبر داد و گفت: این برنامه دوم و سوم شهریور‌ ماه در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره ادامه فعالیت‌های سی و چهارمین دوره جشنواره فرهنگی هنری آموزش و پرورش است.

علی‌اکبر‌زاده با اشاره به اینکه 10 گروه از 9 استان در این جشنواره کرال‌ شرکت می‌کنند، عنوان کرد: شهر تهران، شهرستان‌های استان تهران، کهگیلویه‌ و بویر‌ احمد، یزد، گلستان، کرمانشاه، خراسان رضوی، خوزستان و زنجان جزو شرکت‌کننده‌ها هستند.

مدیر کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: اصلی‌ترین هدف این جشنواره آموزش فعالیت‌هایی نظیر سرود به معلمان و مربیان پرورشی است.

وی ادامه داد: استان‌ها در طول سال تحصیلی در رقابت‌های آموزشگاهی‌ شهرستانی و استانی شرکت کرده و 10 گروه برگزیده به جشنواره کشوری راه‌ یافته‌اند و با توجه به اینکه معلمان و مربیان در کنار هم در این جشنواره شرکت می‌کنند فرصت مناسبی برای ایجاد همدلی و مشارکت‌ آن‌ها در امر مسائل پرورشی است.

علی‌اکبر‌زاده اظهار کرد: از ویژگی‌های بارز این برنامه توجه به بعد آموزشی در کنار برگزاری و ارائه کارهای معلمان و مربیان است.

وی بیان کرد: در آموزش سرود و فعالیت‌هایی نظیر آن کمبود نیرو وجود دارد که برگزاری چنین برنامه‌هایی به بهبود این شرایط کمک می‌کند. همچنین در این جشنواره آموزش‌های لازم برای معلمان در جهت بهره‌گیری از صدای سالم در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.