اردبیل؛

اعزام نخستین کاروان راهیان نور خواهران بسیجی از اردبیل

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل گفت: نخستین کاروان راهیان نور خواهران بسیجی محلات شهرستان اردبیل به استعداد چهار دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ عبدی با بیان اینکه 180 نفر از بسیجیان خواهر محلات شهرستان اردبیل در این کاروان حضور دارند گفت: اعضای این کاروان به مدت 2 روز از یادمان های شهیدان باکری، تپه نورالشهدا، منطقه تمرچین، حاجی عمران و یادمان هایی که در طول مسیر قرار دارد بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه شهدا برای اعتلای انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و خالصانه با دشمن بعثی جنگیدند افزود: این برنامه عظیم فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل های جوان انقلاب با مجاهدت ها و جانفشانی های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی انجام می شود.

سرهنگ عبدی هدف از برگزاری این اردوهای رزمی ، فرهنگی را تقویت ، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت ارج نهادن به جایگاه شهدا ، ایثارگران و رزمندگان دانست.
وی افزود: در قالب این برنامه های معنوی تلاش جدی بر این است تا بتوانیم در این رویکرد متفاوت فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های آینده انتقال داده و زمینه توسعه و تقویت برنامه های معنوی و ارزشی را بیش از هر زمان دیگر فراهم بیاوریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.