کرمانشاه؛

نظام پزشکی یک سازمان مردم نهاد

سازمان نظام پزشکی، جزء یکی از سازمان مردم نهاد در کشور است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رئیس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه گفت: سازمان نظام پزشکی، جزء یکی از سازمان مردم نهاد در کشور است که بزرگترین خدمت را در راستای اهداف نظام بر عهده دارد.

فتاح فرخی افزود: طبق آمار در استان کرمانشاه 860 پزشک عمومی، 550 پزشک متخصص، 50 پزشک فوق تخصص، 280 داروساز، 290 دندان پزشک، 300 ماما و 300 نفر لیسانسیه پروانه دار مشغول به فعالیت هستند.

فرخی با بیان اینکه طی 4 سال گذشته تغییر و تحولاتی در اعضای این سازمان به وجود آمده است،اذعان داشت: سازمان نظام پزشکی استان از جمله سازمان های فعالی است که هر هفته با حدود 17 نفر از اعضای سازمان، تشکیل جلسه می دهد به طوریکه میانگین متوسط جلسات، 52 روز در سال است.

وی با یادآوری ارائه خدمات اعضای نظام پزشکی به صورت رایگان، اظهار داشت: اعضای سازمان نظام پزشکی همانند دیگر سازمان های مردم نهاد کشور که به جامعه کمک می کنند، خدمتگذار به جامعه پزشکی هستند.

فرخی بیان کرد بهترین کار دولت، توجه به امر درمان است و به همین منظور نیز در سال 93، مبلغ 10 هزار میلیارد تومان به درمان اختصاص داد و در حال حاضر بعد از سلامت، امنیت و آموزش، از جایگاه سوم برخوردار است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، نظام ، پزشکی ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.