در پی بی‌توجهی مسئولان سعودی؛

بخش‌هایی از یک مسجد در عربستان زیر آب رفت/ شهروندان جیزان در سیل گرفتار شدند

بارش شدید در منطقه جیزان و بی‌توجهی مقامات سعودی موجب شد بخش‌هایی از یک مسجد زیر آب برود.

در پی بی‌توجهی مسئولان سعودی، بخش‌هایی از یک مسجد در عربستان زیر آب رفتبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد  نوشت: پس از وقوع بارش شدید باران در روز پنج شنبه گذشته در منطقه جیزان عربستان برای مدت بیش از سه ساعت در مناطق احد المسارحه، ابو عریش، عارضه، صامطه، صبیا، فیفاء، دایر و مراکز و روستاهای توابع این استان، درخواست‌هایی جدید برای مقابله با خسارت‌های ناشی از باران شدید در مناطق مورد غفلت قرار گرفته عربستان مطرح شد.

این باران‌ها همراه با رعد و برق شدید موجب قطع جریان برق، زیر آب رفتن تعداد زیادی از منازل و راه‌ها و آب گرفتگی در مسجد «عبدالعزیز» در روستای اسامله شد. در پی آب گرفتگی نماز جمعه در این مسجد اقامه نشد.

این درحالیست که سازمان هواشناسی و حفاظت از محیط زیست عربستان چندین بار درباره بارش باران شدید همراه با رعد و برق در منطقه مکه هشدار داده و تاکید کرده بود باران های سیل‌آسا همراه با باد شدید تا ساعت ده شب روز پنج‌شنبه ادامه دارد.

با وجود بی توجهی مسئولان سعودی و  و تا زمان بازسازی زیرساخت های این مناطق، شهروندان در معرض طوفان، سیل‌های شدید و رعد و برق  قرار خواهند داشت و با مشکلات ناشی از آن دست و پنجه نرم خواهند کرد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار