بجنورد؛

انجام 9 هزار معاینه در مراکز پزشکی قانونی

بیش از 9 هزار معاینات در مراکز پزشکی قانونی خراسان شمالی انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت : در چهار ماهه نخست سال جاری به نه هزار و 592 مورد معاینه در مراکز پزشکی قانونی استان انجام شده که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

بابک سلحشور افزود: تمامی خدمات قابل ارائه توسط پزشکی قانونی در چهار فرآیند انجام می شود که بررسی آمار معاینات انجام شده چهار ماهه نخست امسال نشان دهنده رشد هفت درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی گفت : مطابق این آمار در بخش آزمایشگاه بیشترین رشد را داشته‌ایم به طوری که از 606 آزمایش در چهار ماهه سال گذشته، آمار امسال به 836 مورد رسیده است.

سلحشور خاطر نشان کرد : در بخش معاینات شاهد رشدی پنج درصدی تا پایان تیر ماه بودیم به طوری که هشت هزار و 529 مورد معاینه توسط کارشناسان پزشکی قانونی انجام شده و در بخش متوفیات نیز تا پایان تیر 193 متوفی در سالن تشریح مراکز پزشکی قانونی استانريال معاینه شده اند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته، 192 نفر بود.

در بخش کمیسیون‌های پزشکی قانونی اما شاهد کاهش تعداد کمیسیون‌های تشکیل شده بودیم به طوری که از 41 مورد در چهار ماهه سال 94 به 34 مورد تا پایان تیر ماه امسال رسیده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.