اصفهان؛

اصفهان دومین استان دانشگاهی کشور

اصفهان بعد از تهران، دومین استان دانشگاهی کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: استان اصفهان در شاخص‌های مختلف پژوهشی، آموزشی، دانشجویی، فرهنگی، اداری و مالی جزو استان‌های پیشرو در دانشگاه آزاد اسلامی است.

سید محمد امیری، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان قصد دارد از مجموعه این ظرفیت‌ها و امکانات برای پیشبرد اهداف، توسعه کمی و کیفی در دانشگاه استفاده کند و هم‌چنین از نظر دانشگاهی و علمی به استان‌های دیگر کمک کند.

وی ادامه داد: حدود 100هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تحصیل می‌کنند. 35درصد این دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی هستند البته واحدها در این زمینه با هم متفاوتند میانگین همه واحدهای استان 35درصد است که تلاش می‌کنیم تا سال آینده به 45درصد برسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به ممیزی رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از نظر هیات علمی و جذب آن بسیار خوب بوده و رشته‌هایی که توانمندی ارائه خدمات آموزشی‌اش را داشته به مجموعه اضافه کرده است، بنابراین ممیزی رشته‌های این دانشگاه نتیجه خوبی داشت و مشکلی از این بابت ندارد.

امیری درباره افزایش دانشجو در سال تحصیلی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، گفت: باتوجه به امکانات این دانشگاه پیش‌بینی می‌شود دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزایش پیدا کند .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.