راه‌اندازی شبکه «ترامپ»/ نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا از رأی‌دهندگان، تماشاچی می‌سازد

دونالد ترامپ رویای راه‌اندازی شبکه تلویزیونی جدیدی را در سر می‌پروراند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، «استیو بانون،» مدیرکل خبرگزاری «بریت‌بارت» که در کمپین انتخاباتی «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا، نقشی اساسی ایفا می‌کند، پیشنهاد راه‌اندازی یک شبکه تلویزیونی محافظه‌کار با نام این نامزد جمهوری‌خواه را بار دیگر مطرح کرد. احتمالاً این شبکه با «فاکس‌نیوز» که متعلق به حزب راست است، رقابت خواهد کرد.

اگر پس از برگزاری انتخابات، هیلاری کلینتون پیروز شود؛ کمپین ضد رسانه ترامپ چنین تبلیغاتی را در پیش می‌گیرد: « رسانه‌ها انتخابات را به ضرر ما رقم زدند. به همین دلیل ما به کانال تلویزیونی متعلق به خودمان نیاز داریم.»

ترامپ برای راه‌اندازی این شبکه مشاوران بسیار خوبی دارد. همچنین استعداد تلویزیونی، حامیان وفادار، پایگاه‌هایی حاوی اطلاعات تماس با رأی‌دهندگان و حساب توییتری ترامپ موفقیت شبکه وی را تا حدودی تضمین می‌کند.

البته راه‌اندازی یک شبکه تلویزیونی جدید حتی برای مشهورترین افراد جهان نیز کاری دشوار است. برای این کار باید میلیون‌ها دلار و سال‌های زیادی صرف شود. با این حال موفقیت یک شبکه جدید مبهم و با تردید روبرو است.

ترامپ می‌تواند یک کانال بخرد و نام آن را به «شبکه ترامپ» تغییر دهد. همان کاری که «الجزیره» انجام داد ولی در نهایت به شکست انجامید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار