«مدیریت اقتضایی با رویکرد ایرانشناسی» منتشر می‌شود

انتشارات «فوژان» کتاب «مدیریت اقتضایی با رویکرد ایرانشناسی» را در آینده نزدیک منتشر می‌کند.

میرجلال‌الدین کزازی، نویسنده، شاهنامه‌پژوه و مترجم شناخته شده کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از انتشار کتاب «مدیریت اقتضایی با رویکرد ایرانشناسی» در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: انتشارات «فوژان» این کتاب را منتشر خواهد کرد.

وی افزود: هم اکنون گرم خواندن و نوشتن کتاب «مدیریت اقتضایی با رویکرد ایرانشناسی» هستم. این کتاب در شیوه‌ای نوآیین به مدیریت می‌پردازد و آن را غلامرضا خاکی نوشته است؛ اما بخش‌هایی گسترده از کتاب گفتگویی است درباره ایرانشناسی. من در این گفتگو کوشیده‌ام به دو پرسش ناگریز بنیادین پاسخ بدهم. آن دو پرسش این است: «ایران چیست؟»و «ایرانی کیست؟».
این نویسنده گفت: کتاب «مدیریت اقتضایی با رویکرد ایرانشناسی» دو نویسنده و پدیدآور دارد که یکی از آنها من هستم. گفتگو در زمینه ایرانشناسی چندی پیش انجام شده است و اینک خاکی (نویسنده دیگر) پرسش‌های دیگری را در اختیار من قرار داده و هم اکنون در حال پاسخگویی به آنها هستم.

کزازی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: «خندستان خدایی» پس از چندی دیری و درنگ به زیر چاپ رفته است. این درنگ و دیری هم از آنجا بود که ناشر می‌خواست چاپی زیبا، نگارین و چشم‌نواز از آن به دست بدهد. من در سفر به پاریس به خواست ناشر،‌ چاپی بسیار نفیس از برگردان این کتاب را یافتم که آراسته به نگاره‌های بوتیچلی، نگارگر نامبردار ایتالیایی است. آن را برای ناشر آوردم تا از نگارینه‌هایش بهره ببرد.

وی ادامه داد: کتاب «آنک پاریس» هم به زیر چاپ رفته است. نشر «صدای معاصر» این کتاب را چاپ می کند.

این مترجم تصریح کرد: ویرایش نوآیین از شاهنامه هم به زیر چاپ رفته است و به دو گونه چاپ خواهد شد. یکی چاپ معمولی اما همچنان زیبا و با جلد سخت (گالینگور) که ناشر قول داده است این چاپ را تا پایان تابستان در دسترس خواستاران بنهد. چاپ دیگر از این کتاب به شیوه‌ای هنری و زیبا خواهد بود؛ یعنی متن را یکی از خوشنویسان نامدار خواهد نوشت و آراسته به ریزنگاره‌ها به گونه ای بسیار نفیس چاپ خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار