طرح ترابردپذیری فردا افتتاح می‌شود

با پایان مرحله آزمایشی طرح ترابردپذیری، فردا طرح مهاجرت از یک اپراتور همراه به دیگری به طور رسمی با حضور وزیر ارتباطات افتتاح خواهد شد.

طرح ترابردپذیری رسما افتتاح می شودبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با پایان پیاده‌سازی آزمایشی ترابردپذیری که از 20 تیرماه سال جاری آغاز شده بود، فردا این طرح سازمان تنظیم مقررات و رادیویی رسما با حضور وزیر ارتباطات افتتاح خواهد شد.

این طرح که در زمان اجرای آزمایشی با محدودیت هایی روبرو بود، با استقبال کاربران مواجه شد. پس از اینکه در اجرای آزمایشی این طرح مشکلات احتمالی آن رفع شد، هم اکنون در آستانه هفته دولت آماده بهره برداری کامل است. اجرای آزمایشی این طرح به منظور ارزيابی دقيق شرايط و پارامتر های مورد نظر با ترابرد تنها 500 شماره در روز ممکن بود، ولی با افتتاح طرح ترابردپذیری تعداد ترابردهای روزانه به ۱۰ هزار شماره در ساعت خواهد رسید.

متقاضیان ترابرد شماره می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر امور مشترکین و یا پایگاه اینترنتی اپراتوری که قصد مهاجرت و استفاده از شبکه‌اش را دارند از شرایط ترابرد شماره مطلع شده و درخواست خود را ثبت کنند.

ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه سرویسی است که به مشترک اجازه می‌دهد بدون تغییر شماره تلفن همراه خود، از خدمات اپراتور تلفن همراه دیگری استفاده کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار