کرمان؛

اعتراض به داوری دربی کرمان

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان نسبت به قضاوت داور بازی معترض بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ابراهیم میرزاپور در نشست خبری پس از بازی گفت: دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند و سعی داشتند فوتبال بازی کنند و پیروز شوند.

وی افزود: مس 2 هفته نتیجه لازم را کسب نکرده و طبیعی بود که فشار می آورد تا 3 امتیاز را بگیرد. توانستیم به گل اول برسیم و 2-3 موقعیت خوب را هم با بدشانسی هدر دادیم.
مربی گل گهر در خصوص اولین تجربه مربیگری خود و حضور در کنار زمین گفت: حقیقتا فکر می کردم کار آسانی باشد اما مشکل بود ،بگوویچ از من خواست که در کنار زمین تیم را هدایت کنم و هر دستوری که می داد انجام می دادم.

میرزاپور در پاسخ به اینکه تا چه اندازه به صعود امیدوار هستند، اظهار کرد: هنوز خیلی زود است که راجع به صعود حرف بزنیم. گل گهر طی سالیان گذشته سعی کرده در لیگ یک باقی بماند و برنامه ریزی مناسبی وجود نداشته اما در این فصل برای حضور در رده های بالای جدول تلاش می کنیم. با حمایت هایی که وجود دارد گل گهر 2 یا 3 سال دیگر به هدف خود می رسد و به لیگ برتر صعود می کند.
دروازه بان سابق تیم ملی در خصوص داوری گفت: داور سختگیرانه سوت زد. مرزبان هیچ حرفی به داور نزد و روی صحبت او فقط با نیمکت بود. داور اصفهانی بود، داور چهارم کرمانی بود. این ها شک و شبهه ایجاد می کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار