امام جمعه یزد؛

تقویت وحدت بین کشور های اسلامی مهم ترین نیاز مسلمانان

امام جمعه یزد؛ وحدت بین کشورهای اسلامی مهم‌ترین نیازی است که مسلمانان برای مقابله با دشمنان خود به ویژه استکبار جهانی، آل‌سعود و رژیم صهیونیستی باید آن را تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد با اشاره به رویکرد دین مبین اسلام در زمینه تربیت فرزندان اظهار داشت: در قرآن و روایات سفارشهای زیادی نسبت به تربیت فرزندان بیان شده است.

وی با اشاره به اینکه تربیت دینی باید از سنین کودکی شروع و انجام شود خاطرنشان کرد: بحث تربیت دینی باید توسط نهادهای مرتبط، خانواده و جامعه مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به جنایتهای آل‌سعود در برابر مسلمانان جهان اشاره کرد و افزود: رژیم کودک‌کش آل‌سعود خیانتهای مختلفی به مسلمانان کرده و امروز به کشتار مردم بی پناه و مظلوم یمن مشغول است.

امام جمعه یزد با اشاره به نقش آل‌سعود در حمایت از تروریستهای منطقه به ویژه داعش خاطرنشان کرد: متاسفانه مجامع بین‌المللی از جمله رئیس سازمان ملل در برابر این بی‌عدالتی‌ها با پول ساکت می‌شوند و نه تنها این اقدام را محکوم نمی‌کنند بلکه در برابر آن سکوت کامل هم انجام می‌دهند.

ناصری یکی از بزرگترین جنایتهای آل‌سعود که برای خوش رقصی برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی انجام می‌شود را قتل عامل مردم بی‌پناه و کودکان دانست و گفت: امروز همه افرادی که دم از حقوق بشر می‌زنند در برابر این اقدامات سکوت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: وحدت بین کشورهای اسلامی مهم‌ترین نیازی است که مسلمانان برای مقابله با دشمنان خود به ویژه استکبار جهانی، آل‌سعود و رژیم صهیونیستی باید آن را تقویت کنند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار