تکواندو کار اصفهانی حالا در لباس تیم ملی آذربایجان

تكواندوكار اصفهانی كه در اقدامی عجیب تبعه آذربايجان شده بود تا ساعت دیگر نیز این بازیکن به مصاف خدابخشی تکواندوکار ایرانی می رود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،میلاد بیگی تكواندوكار اصفهانی دی ماه سال گذشته با موفقیت در مرحله دوم مسابقات انتخابی وزن ۸۰- كیلوگرم و برای شركت در مسابقات جهانی روسیه، به تیم ملی تكواندو بزرگسالان ایران راه یافت.
بیگی در مسابقات جام فجر با تیم ملی كشورمان به مقام قهرمانی دست یافت و یكی از امیدهای تكواندو اصفهان برای درخشش در مسابقات جهانی روسیه و سایر مسابقات پیش رو بود.
اما اوایل اسفندماه سال گذشته بود كه بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی مردان كشورمان اعلام كرد بیگی به دلیل آسیب‌دیدگی از اردوی تیم ملی انصراف داده است و امید عمیدی برای شركت در مسابقات جهانی جایگزین او خواهد شد.
اما با گذشت مدتی از این اتفاق مشخص شد این انصراف ناگهانی دلیل دیگری داشته است و بیگی تبعه جمهوری آذربايجان شده است و در مسابقات جهانی روسیه در تركیب تیم ملی آذربایجان با حریفان مبارزه خواهد كرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
پوشیدن لباس تیم ملی تو هر ورزشی لیاقت میخواد....اقای بیگی 10سال هم که قهرمان دنیا باشی کشور اذربایجان شما رو از خودش نخواهد دونست...کسی شمارو قبول نخواهد کرد...به ورزشکارای دیگه ای تبعه شدن نگاه کنید......سامان طهماسبی چی شد؟؟؟هیچی
علی تبریزی چی شد؟؟؟هیچی
شما چی میشی؟؟؟ هیچی در هیچی