ساری

شفاف نبودن قوانین یکی از معضلات بزرگ واحدهای تولیدی

با هدفمندی یارانه ها، هیچ یارانه ای به واحدهای تولیدی پرداخت نشده است.

‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، نائب رئیس اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه اتاق بازرگانی تنها پارلمان بخش خصوصی است که برای مشکلات ورود پیدا می کند، گفت: با هدفمندی یارانه ها، هیچ یارانه ای به واحدهای تولیدی پرداخت نشده است که توقع داریم از درآمد ایجاد شده برای دولت، بخشی به تولید اختصاص پیدا کند.

امیر میران آملی با بیان اینکه عدم شفافیت قوانین ورود به سرمایه گذاری خارجی را دچار مشکل می کند افزود: دونرخی بودن ارز برای قاچاقچی منفعت دارد و به تولید ضربه می زند.

وی با بیان اینکه شرایط تامین اجتماعی و مالیات معضلی شده که باید از فرصت ها برای اشتغال استفاده و باید اقتصاد مقاومتی را تقویت کرد، گفت:مشکلات ما باید به صورت داخلی حل و زمینه های ریشه یابی آن صورت گیرد که چاره کار خروج از رکود و باید زمینه رونق واحدهای تولیدی فراهم شود.

نائب رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات رفع موانع تولید در سایت ثبت نام کردند و پس از رصد در کارگروه مرتبط اقدام تا به بانک مراجعه کنند، گفت: تنها ارائه تسهیلات درد تولید را دوا نمی کند و مشکل ما در حوزه مصرف است که باید فکر درستی برای رفع رکود داشته و حرکتی برای صادرات صورت دهیم.

میران آملی با بیان اینکه بانک صنعت و معدن بانکی تخصصی است که اگر صنعتگران از ابتدا با این بانک آشنا بودند شاهد مشکلات کنونی در حوزه فعالیت نبودیم، افزود: اتاق بازرگانی مشاور سه قوه است که توقع داریم بیشتر از وجود ما استفاده شود که دارای کمیسیون های مختلفی هستیم و تا جایی بتوانیم صدای تولید را می رسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار