قزوین؛

جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان و استاندار قزوین

استاندار در مجمع نمایندگان استان گفت: تعامل و هماهنگی بین نمایندگان قوای مجریه و مقننه در استان قزوین،کم نظیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی افزود : تعامل و هماهنگی نمایندگان قوای مجریه و مقننه در استان می تواند به پیشرفت امور و خدمت به مردم  کمک کند و با توجه به ظرفیت های خوبی که در استان وجود دارد  تعامل و هماهنگی بین این دو مجموعه در استان در سطح بالا و بی نظیر است.

استاندار اضافه کرد : مجمع نمایندگان ظرفیت مناسبی برای پیگیری مستقیم و اثرگذار اولویت ها و فعال کردن توانمندی ها و استعدادهای استان است  که با هم افزایی نیروها باید در خدمت رسانی به مردم سرعت بخشید.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اولویت ها و مسائل اصلی استان تصریح کرد: ساماندهی موضوع آب شرب و کشاورزی،پیگیری پروژه های ملی مثل سدهای نهب و بالاخانلو،راه قزوین-الموت-تنکابن،خط دوم راه آهن قزوین-تهران،انتقال آب از سد طالقان،راه آهن قزوین- رشت،طرح بیابان زدایی و افزایش سرانه تخت بیمارستانی از جمله مهمترین اولویت های در دست پیگیری استان است که باید با تعامل و همکاری نمایندگان در جهت اجرایی شدن آنها گام برداشت.

 نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت : بنای نمایندگان بر همراهی ، همکاری و کمک به دولت است چراکه به تصریح و تاکید شخص مقام معظم رهبری وظیفه سنگین اجرا بر دوش  دستگاه های اجرایی است.

داود محمدی افزود: در تدوین برنامه ها ،پروژه ها و مصوبات سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان ، نقطه نظرات و پیشنهادات نمایندگان نیز مورد توجه قرار گیرد و تصمیمات با یک هم گرایی و هم افزایی به دولت ارائه شود.

دیگر نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک هم در این جلسه  با اشاره به فرمایشات رهبری در توجه به مسائل فرهنگی خواستار فعال سازی شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان شد.
سید حمیده زرآبادی افزود: نمایندگان دوره های گذشته برای پیگیری مسائل استان زحماتی کشیده اندکه باید در صحبت ها مطرح و بیان شود
روح الله بابایی صالح نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به ضرورت هماهنگی مسئولین اجرایی استان  و شهرستان ها درجابجایی نیروها تصریح کرد: سفرهیئت دولت به استان که در سایه همدلی انجام می شود فرصت مناسبی برای پیگیری اولویت های استان و توزیع عادلانه امکانات در مناطق و نواحی مختلف است.

بهمن طاهرخانی  نماینده مردم تاکستان درمجلس شورای اسلامی هم گفت : طرح ها و برنامه های سفر رئیس جمهور باید جامع و متناسب با ظرفیت ها و استعداد های شهرستان ها باشد و براساس مصلحت سنجی و  بخش نگری به این موضوع پرداخته نشود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.