کرمان؛

وزیربهداشت و کمک به دختر پروانه ای سیرجان

وزیربهداشت در سیرجان در دیدار با دختر پروانه ای سیرجانی دستور درمان وی را از طریق مراکز تخصصی تر صادر کرد.

وزیربهداشت و کمک به دختر پروانه ای سیرجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید حسن قاضی زاده هاشمی  در بازدید خود از بیمارستان 216 تختخوابی سیرجان گفت : این بیمارستان تا دی ماه امسال به اتمام می رسد و تجهیزات بیمارستان نیز تا بهمن ماه نصب و در بهمن ماه بیمارستان تخصصی سیرجان افتتاح و برای خدمت به مردم اماده می شود.

وزیر بهداشت درمان و اموزش پزشکی از مجوز ساخت بیمارستان فوق تخصصی توسط مجتمع سنگ اهن گل گهر هم خبر داد و گفت : در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی گل گهر امید است این بیمارستان نیز با توجه به منابع ملی صنعت و معدن به ثمر برسد و به زودی ساخته شود

 قاضی زاده هاشمی در خصوص دانشکده پزشکی سیرجان هم گفت :این دانشکده مصوبه شورای گسترش دارد و ابلاغ شده و دانشکده ها هماننددوران نوزاد و کودکی هست که در حال رشد هستند و دانشکده پزشکی سیرجان امسال دانشجو می گیرد باید به فکر تجهیز و تکمیل ان بود که ما حمایت می کنیم و کارهایی که باید در مورد دانشکده انجام شود می پذیریم.

وزیر بهداشت پس از بازدید از بیمارستان در حال احداث سیرجان در جمع پرستاران و مسئولین درمانی و بهداشتی سیرجان شغل پزشکی و پرستاری و مجموعه درمانی را در هر زمانی مورد توجه مردم عنوان کردو گفت : ناله و دعای مظلومان و مستمندان در حق این مجموعه مستجاب خواهد بود .

وی افزود : طی دوسال گذشته علی رغم تنگناهای اقتصادی ریاست جمهوری محترم به بخش درمان و بهداشت مردم توجه خاص داشتند و در این دوسال طرحها و برنامه های خوبی را در سطح کشور داشتیم و در حوزه سلامت کارهای بزرگ جهادی انجام شده است .

 هاشمی در این مراسم از دانش اموزسیرجانی که رتبه 4 کنکور کشور در رشته ریاضی و فیزیک را کسب کرده است . تجلیل کرد و با میترا شهبا دختر 20 ساله سیرجانی که دچار بیماری پوستی پروانه ای است ملاقات و جهت درمان وی نیز دستور به همکاری داد.

گفتنی است باشگاه خبرنگاران کرمان چندی پیش گزارشی از این دختر جوان تهیه کرده بود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار