همدان؛

نمایش «اکو» از همدان جشنواره بین المللی مبارک

کارگردان همدانی گفت: نمایش عروسکی «اکو» از ششم شهریورماه در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مبارک در مجموعه تئاتر شهر تهران به روی صحنه می‌رود.

نمایش «اکو» از همدان جشنواره بین المللی مبارک

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امید انصاری اظهار کرد: این نمایش که تلفیقی از عروسک گردانی و سایه است، به عنوان یکی از ٢٧ نمایش منتخب نهایی این جشنواره انتخاب شده است.

این کارگردان همدانی با تأکید بر اینکه برای حضور در مرحله نهایی این جشنواره تا کنون سه مرحله بازبینی انجام  شده است؛ گفت: اجرای نمایش «اکو» در ٢ سانس ١٨ و ٢٠:١٥ در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می‎رود.

وی افزود: این نمایش ٤٠ دقیقه‌ای نوشته «شیما شادمانی» بوده و با بازی مریم صحبتی، مهسا پورپروانه، ندا میهمی، آذر ملکی، فاطمه کرمی، محمد طالبی، سعید باغبانی نیر، مسعود طاهری عضد، نگار رضایی، زهره اسماعیلی به روی صحنه می‎رود و شیوا امینی نیز به عنوان عروسک گردان این جمع را همراهی می‎کند.

انصاری با تاکید بر اینکه تمام هزینه‎های ساخت این نمایش به صورت شخصی تامین شده است، افزود: طراح عروسک‌های این نمایش «مهناز انصاری» است و ساخت آنها توسط راضیه پاشایی انجام شده است.

وی ادامه داد: ساخت دکور و آکسسوار هم بر عهده زهره اسماعیلی، شیوا امینی، داوود عرب، مریم صحبتی، منیر قاضی‌زاده، محمدرضا امامی است.

این هنرمند جوان همدانی  ضمن معرفی دیگر عوامل نمایش گفت: در این کار زهرا صبری، تارا جهانی راد، خسرو انصاری (مشاور کارگردان)، مهسا پور پروانه (مدیر صحنه)، آذین ملک زاده و پیمان زند (عکاس)، آرش اسکندرلو ( آهنگساز)، مرتضی بختیاری و شیما شادمانی (نوازنده)، سیده ناهید شیریان (طراح لباس) و محسن سپه دوست به عنوان دستیار کارگردان و دراماتورژ و طراح سایه‌ها  با گروه همکاری دارند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.