بجنورد؛

معرفی برترین های پاورلفتینگ شمال شرق کشور

مسابقات پاورلفتینگ شمال شرق کشور با معرفی نفرات برتر در بجنورد به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان شمالی گفت : این مسابقات با حضور 70 نفر از استانهای خراسان شمالی ، رضوی ، جنوبی ، گیلان و مازندران در سالن ملت بجنورد برگزار شد.

امین اکبری گفت :در پایان این مسابقات که در 4 رده سنی بزرگسالان ، پیشکسوتان، نوجوانان و جوانان برگزار شد نفرات برتر به شرح ذیل است:

سجاد محمدی از مشهد ، علیرضا سلیمانیان و علی هدایتی از جاجرم در وزن 59 کیلو گرم حائز رتبه های نخست شدند.

در رده سنی نوجوانان و در وزن 74 کیلو گرم دانیال پیل جو از مشهد ،در 83 کیلو گرم امید باقری از جاجرم ،در 93 کیلو گرم سجاد احمدی از مشهد ،در 120 کیلو گرم این رده سنی ابوالفضل ابراهیم زاده از شیروان به مقام قهرمانی رسیدند.

در رده سنی جوانان و در وزن 53 کیلو گرم موسی رحیمی از سبزوار ،در 66 کیلو گرم امیر نور حسینی از تربت جام ،در 74 کیلو گرم امیر محمد نوکانی از جاجرم ،در 83 کیلو گرم نیما درخشان از جاجرم ،در 93 کیلو گرم مهیار منتظر از بجنورد و در به اضافه 120 کیلوگرم آرمین عباسی از مشهد اول شدند.

در رده سنی بزرگسالان این مسابقات و در وزن 59 کیلو گرم و 66 کیلو گرم مهدی مومنی فر هر دو از جاجرم ،در 74 کیلو گرم این رده سنی مقداد امانی از مشهد ،در 83 کیلو گرم ادریس ابراهیمی از تایباد، در 93 کیلوگرم سعید برزگر از گرگان، در 105 کیلو گرم میثم امانی از مشهد و در 120 کیلو گرم نواب قاسمی از گیلان به مقام قهرمانی رسیدند.

در رده سنی پیشکسوتان نیز رضا ریحانی از بجنورد اول شد .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.