قزوین؛

تاکید بر استفاده از ظرفیت های خالی بخش کشاورزی

استاندار قزوین گفت : باید از ظرفیت خالی واحدهای تولیدی بخش کشاورزی برای افزایش تولید و اشتغال استفاده کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی در بازدید از کشتارگاه قزوین مرغ افزود : با پرداخت تسهیلات مناسب و ایجاد شرایط باید از ظرفیت خالی واحدهای تولیدی بخش کشاورزی برای افزایش راندمان تولید وایجاد اشتغال استفاده کرد تا رشد و توسعه بخش بیشتر شود .

وی به سرمایه گذاری انجام شده در بخش دام و طیور استان اشاره کرد و افزود : با تکمیل ظرفیت واحدهای تولیدی بخش طیور باید برنامه ریزی لازم را برای صادرات محصولات این واحدها فراهم کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هم  با اشاره به موقعیت استان قزوین در تولید مرغ و تخم مرغ گفت : با برنامه ریزی انجام شده استان ، آمادگی لازم را برای صادرات گوشت مرغ  و تخم مرغ به خارج از کشور دارد .

نیاز علی ابراهیمی پاک با بیان اینکه روزانه 150 تن گوشت مرغ در استان قزوین تولید می شود افزود : باید از ظرفیت های خالی بخش طیور استان برای افزایش تولید و صادرات بهره گرفت .

به گفته ی وی ؛ با تکمیل ظرفیت واحدهای تولیدی  بخش  طیور استان سالانه بیش از 100 هزار تن گوشت مرغ در استان تولید می شود .

ابراهیمی پاک اضافه کرد : هم اکنون سالانه بیش از 53 هزار تن گوشت مرغ در استان تولید می شود .
 کشتارگاه  قزوین مرغ با 300 نفر اشتغال زایی روزانه بیش از  50  تا 60 تن مرغ را کشتار و روانه بازاردر داخل استان و خارج استان می کند.

در ادامه استاندار قزوین ضمن بازدید از نحوه کشتارگاه مرغ در این واحد تولیدی بر حل مشکل گاز ، راه ارتباطی و امور مالیاتی تاکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تاکید ، ظرفیت ، خالی ، کشاورزی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.