قم؛

نظارت بیشتر مسئولان بر فضای مجازی

آیت الله مکارم شیرازی بر نظارت هرچه بیشتر مسئولان قوه قضائیه بر فضای مجازی تاکید کرد.

نظارت بیشتر مسئولان بر فضای مجازی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و برخی روسای اداره های کل این معاونت، گفت: قوه قضائیه و دولت باید نسبت به اصلاح فضای مجازی اقدام کنند و مطمئن باشند هرچه فضای مجازی اصلاح شود به همان نسبت نیز جرم کم می‌شود.

آیت الله مکارم شیرازی خدمت در عرصه پیشگیری از وقوع جرم را تاثیرگذار ،  ارزشمند و عبادت توصیف و تصریح کرد: مسئولان قوه قضائیه و مسئولان پیشگیری از وقوع جرم باید ضمن شناخت صحیح از حساسیت و تاثیر گذاری فعالیت خود ، برای کاهش جرم در جامعه تلاش کنند.

وی ریشه بسیاری از فسادهای اخلاقی و آسیب های اجتماعی را در استفاده نادرست از فضای مجازی دانست و اظهار داشت: کم توجهی به برخی مسائل فرهنگی ، بیکاری و گسترش استفاده از فضای مجازی از عوامل ارتکاب به جرم است.

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های رسانه ملی برای آگاه سازی از عواقب جرم و نشان دادن آثار مخرب فضای مجازی آن به مردم در پیشگیری از جرم موثر و مفید ارزیابی کردند.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: در قرآن و روایات بر جلوگیری از وقوع جرم تاکید شده که خوب است این مطالب جمع آوری و به عنوان یک سرفصل برای فعالان عرصه پیشگیری از وقوع جرم قابل استفاده شود.

در ابتدای این دیدار آقای الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه از اقدامات این معاونت برای کاهش افزایش آسیب های اجتماعی گزارش داد و ابراز امیدواری کرد: با یک حرکت جهادی و مبتنی بر علم و تفکر نرخ رشد آسیب های اجتماعی کاهش یابد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.