در روز نخست نمایشگاه گیمزکام؛

از تریلرها و پوسترهای بازی های رایانه ای رونمایی شد

از روز گذشته به طور رسمی نمایشگاه گیمز کام آلمان کار خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از عصر روز گذشته نمایشگاه گیمز کام آلمان به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است. گیمز کام 2016 تفاوت عمده ای با سالیان گذشته دارد. در کنار کمپانی های بزرگ دنیا از جمله سونی، مایکروسافت بنیاد ملی بازی های رایانه ای هم امسال حضوری قدرتمند در بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای دارد و تیم ایران در این نمایشگاه میزبان فعالان صنعت بازی‌سازی کشورمان است.

روز نخست نمایشگاه با نمایش تریلرهای جدید بازی ها و همچنین رونمایی از پوسترها و بنرهای بازی های رایانه ای آغاز شد. شرکت مایکروسافت طراحی جدیدی از ایکس باکس وان اس را با نام FIFA 17 ارائه کرده است همچنین این شرکت چند تصویر از بازی ورزشی Forza Horizon 3 را منتشر کرد.

مایکروسافت در این نمایشگاه ازسری بازی های Halo با عنوان Halo Wars 2 رونمایی کرد که بر اساس اخبار منتشر شده 10 فوریه سال آینده برای پلتفرم های ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

تریلر بازی اکشن و هیجان انگیز Mafia 3 که ترکیبی از گیم پلی و میان پرده ها است روز گذشته به نمایش درآمد. این بازی در 7 اکتبر به صورت رسمی برای پلتفرم های پلی استیشن4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. 

پیش از شروع رویداد گیمزکام، پوسترها و بنر‌ها بسیار زیادی طبق رسم همیشگی به درب ورودی این نمایشگاه وصل شد که در این میان نام بازی‌های مورد انتظار سال‌ پیش‌رو به چشم می‌خورد که نکته‌ جالب حضور پوستر بازی Half Life 3 در میان این سری عناوین است.

گفتنی است؛ تریلر بازی های پرطرفدار The Surge، گیم پلی FORZA HORIZON 3 ، Gears of War 4 و Destiny: Rise of Iron روز گذشته به نمایش عموم درآمدند که به ترتیب در سال جاری عرضه می شوند.



انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار