گرگان؛

روایتی از یک مهمان ناخوانده در بدن زن گلستانی

پزشکان با خارج کردن پین 25سانتی از بدن فرد بیمار به درد یک ساله اش پایان دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،خانم کرد مصطفی اهل شهرستان بندرگز گفت:پای چپ من 3سال پیش بر اثر شکستگی آسیب دید و مورد عمل جراحی قرار گرفتم اما دردم تمام شدنی نبود.

خانم کرد مصطفی افزود:آذر ماه 93که برای عمل جراحی دوم به بیمارستان رفتم شروع درد های شبانه روزی من بود و من متوجه حرکت جسمی نوک تیز در بدنم می شدم.

دختر خانم کرد مصطفی در ادامه گفت: مادرم را پس از یک سال برای انجام سی تی اسکن به بیمارستان بردیم که در آنجا بود که پس از رویت عکس ، پزشک  به ما خبر از وجود یک جسم خارجی داد.

وی افزود:مادرم حتي نمي‌توانست به‌راحتي بنشيند و اين بار علاوه بر درد پا، دچار درد شكمي نيز شده بود.

دختر خانم کرد مصطفی گفت:دکتر خواست كه او را در بيمارستان دولتي بستري كنيم و همانجا نيز دردشكمش را درمان كند  او ابتدا مدعي شد كه درد مادرم به‌خاطر جوش نخوردن استخوانش است. با اين حال يك‌بار ديگر خواست كه سونوگرافي و راديوگرافي انجام دهيم و وقتي نتيجه آن را ديد، گفت كه استخوان مادرم به‌طور كامل جوش نخورده است.

وی افزود:با شنيدن اين حرف‌ها شك كرديم و وقتي دوباره نزد پزشك جراح دیگری رفتيم، او بار ديگر مادرم را زير تيغ جراحي برد و پين را از شكمش خارج كرد. به اين ترتيب مادرم به‌خاطر شكستگي پا، سه بار زير تيغ جراحي رفت و در اين مدت‌ درد فراواني را تحمل كرد.

ما هم تصميم گرفتيم از پزشك جراح شكايت كنيم و هم‌اكنون رسيدگي به پرونده ما در دادسرا و كميسيون پزشكي ادامه دارد.

وی گفت: با همه ی مشکلاتی که این پزشک جراح برای ما ایجاد کرد همه ی هزینه ها ی تحمیلی از جمله بخیه،ویزیت و حتی عمل جراحی را از ما دریافت کرد در حالی که این عمل ها و هزینه ی آن را به ما تحمیل کرده بود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.