قم؛

جشنواره فرهنگی هنری "قلب فرهنگی شهر" در قم

حجت السلام و المسلمین ولدان مسئول نهاد نماز جمعه قم گفت: این جشنواره با محوریت ابعاد و جایگاه نماز جمعه در زندگی اجتماعی و اخلاق شهروندی در موضوعات مختلف می پردازد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ جشنواره فرهنگی هنری «قلب فرهنگی شهر» به همت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم و در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ نماز و نمار جمعه برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نماز جمعه قم بیان کرد: جشنواره فرهنگی هنری «قلب فرهنگی شهر» ویژه هنرمندان برگزار می‌شود تا با بهره گیری از زبان هنر به تولید آثار و تولیدات فاخر هنری در جهت نیل به اهداف این جشنواره گام بردارند.

 وی افزود: این جشنواره فرهنگی هنری «قلب فرهنگی شهر» با موضوعات فیلم کوتاه (حداکثر 15 دقیقه)، فیلم مستند (حداکثر 30 دقیقه)، شعر و جملات ادبی، نقاشی و طراحی، خاطره و رمان، پویانمایی (حداکثر 5 دقیقه) و عکس (حداکثر 10 قطعه عکس برای هر شرکت کننده) برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 5 آذر سال جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در مصلای بزرگ قم ارسال کنند و یا به پست الکترونیکی به نشانی namazejomeh@chmail.ir ارسال کنند.

 مسئول نهاد نماز جمعه قم در ادامه اظهار کرد: شرکت کنندگان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه اختصاصی دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم به نشانی http://qom.ejna.ir/jashnvareh مراجعه کنند.

مراسم اختتامیه جشنواره «قلب فرهنگی شهر» در تاریخ پنجم دی ماه سال جاری در قم برگزار می‌شود و برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار