مشهد؛

گسترش فعالیت اجتماعی بانوان با تشکیل پارلمان

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده، گفت: در صورت عمومیت شکل گیری پارلمان های مشورتی بانوان در سطح کشور فضا بیش از پیش برای ورود زنان به فعالیت های اجتماعی فراهم می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شهین‌دخت مولاوردی، در دیدار با اعضای پارلمان زنان نیشابورگفت: تجربه بهره گیری از ظرفیت های بانوان در قالب پارلمان برای نخستین بار در سطح کشور در نیشابور عملیاتی شده است، معاونت امور بانوان ریاست جمهوری آمادگی تعمیم این تجربه موفق به سایر شهرستان های کشور را دارد.

وی افزود: از این ظرفیت برای عملیاتی کردن اهداف برنامه پنجم توسعه با هدف بهره گیری حداکثری از ظرفیت بانوان استفاده شده است.

وی ابرازامیدواری کرد: با توانمندسازی زنان فضا برای اتخاذ راهکارهای مناسب خروج از مشکلات موجود و حرکت روزافزون در مسیر توسعه فراهم شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان،هم در این دیدار گفت: هم‌اکنون زمان مشارکت زنان ما در عرصه‌های مدیریتی، تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری و همه حوزه‌هایی که نیروی انسانی می‌طلبد، رسیده است.

مهناز احمدی افزود: باورها و دیدگاه‌ها نسبت به کار کردن زنان باید تغییر کند، تا یک توسعه متوازن در کشور شکل بگیرد.

وی اظهار کرد: ما زمانی می‌توانیم توسعه متوزان در کشور داشته باشیم که از توان، انرژی و تخصص زنان و مردانمان در کنار یکدیگر استفاده کنیم.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.