یاسوج؛

مبارزه با فساد اداری

رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایت شهرداری یاسوج گفت: مبارزه با فساد و ارتقاء سطح سلامت اداری در اولویت نخست سیاست های راهبردی این نهاد مردمی قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛فردوس درویش گفت : این اولویت به عنوان ماموریت ویژه در همه زیرمجموعه شهرداری در دستور کار قرار گرفته و در همه بخش ها نیز نظارت خواهد شد.

وی اظهارکرد: از بین بردن زمینه تخلف و نظارت برعملکردها بر اساس قانون در شهرداری یاسوج از جمله برنامه های مهم و محوری مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات است.

درویش تصریح کرد: نظارت نکردن بر نیروهای زیرمجموعه از سوی مدیران یکی ازمولفه هایی است که زمینه بروز هر نوع تخلف و سوء استفاده را فراهم می کند.

وی بیان کرد: با مدیرانی که در زمینه نظارت بر عملکرد پرسنل زیرمجموعه خود کم کاری کنند برخورد قانونی می شود.

درویش ابراز داشت: همکاری مردم نقش مهمی در از بین بردن زمینه های فساد در مجموعه شهرداری دارد.

وی عنوان کرد: تلفن 137 آماده پاسخ گویی به شکایت های مردمی است.

درویش افزود: رویکرد شهرداری یاسوج درحوزه شهرسازی، سیستمی کردن فعالیت ها به ویژه پرداخت الکترونیکی و غیرحضوری عوارض ها بوده که این امر زمینه بروز تخلف و فساد را ازبین می برد.

رییس بازرسی و رسیدگی به شکایت شهرداری یاسوج از ثبت کامل فعالیت ها در حوزه شهرسازی و سایرحوزه ها در سامانه الکترونیکی خبرداد و افزود: تمام فعالیت های مالی شهرداری یاسوج درسیستم جامع مالی ثبت و با تخلف ها برخورد می شود.

درویش گفت: مدیران شهرداری باید در زمینه رعایت قوانین شهرداریها آموزش های لازم را به افراد شاغل دراین نهاد مردمی ارایه دهند.

شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد بیش از 110 هزار نفر جمعیت دارد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.