کرمان؛

در قراردادهای نفتی وبرجام پنهان کاری هایی هست

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: در قضیه برخورد با مدیرانی که حقوق های نجومی داشتند جزجابجایی 20نفر اتفاقی رخ نداد.

انتقاد پیشکسوت دفاع مقدس از دولتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین الله کرم شب گذشته در همایش گرامی داشت شهدای مدافع حرم درمسجد امام رفسنجان گفت: علت خودکشی عضو حزب کارگزاران این بود که حقوق او یک پنجاه و هفتم اعضای این حزب بود و این چه نوع فاصله طبقاتی است.

وی با اشاره به اینکه اینها در نظام اسلامی جا ندارد اظهار کرد: نباید عده‌ای دست به بیت‌المال زده و جایگاه نظام اسلامی را زیر پا بگذارند همان گونه که رهبرانقلاب فرمودند این پولها باید برگردد دولت باید این اقدام را در دستور کار قرار میداد اما جز جابجایی 20مدیر اتفاقی رخ نداد و پولی برنگشت.


وی تصریح کرد: موضع‌گیری وزرا در برابر بیانیه‌ای که رئیس دولت در زمینه برخورد قاطع با این موضوع داد به‌گونه‌ای خواستار ختم این بیانیه هستند و حتی بعضی افراد از این مدیران نجومی به عنوان سرمایه‌های نظام یاد می‌کنند.

الله‌کرم افزود: قانونی نوشتند که حقوق‌ها را تا 10 و 20 میلیون برسانند و بعضی‌ها را هم گفتند مشمول این قانون نمی‌شوند و اینها برای خسته کردن ماست.

وی با اشاره به برجام اهداف حکومت و نظام را یکی و هدف دولت را نیز جدا دانست و افزود: ما در برجام هزینه دادیم و متوجه شدیم که شیطان بزرگ همچنان شیطان بزرگ است در حالی که خیلی‌ها می‌خواستند بگویند آمریکا شیطان بزرگ نیست.

وی خاطرنشان کرد: دولت ما معتقد بود چرخ هسته‌ای باید بچرخد چرخ زندگی مردم هم باید بچرخد اما الان هیچ‌کدام نمی‌چرخد و بیش از 150 هزار میلیارد دلار بیرون از کشور پول داریم که اگر به ما برگردانند می‌توانیم نیازمندی‌های جامعه را رفع کنیم.

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: طیف غرب‌گرا می‌گوید برای اینکه آمریکا به تعهدات خود عمل کند باید باز هم به آن امتیاز بدهیم و ما معتقدیم مذاکره با آمریکا سم مهلک است.

الله‌کرم تاکید کرد: عده‌ای از منافقان که سال 67 به همراه عراق پس از قطعنامه به ما حمله کردند کشته و شکست خوردند و 2 هزار و 300 نفر آنها فرار کردند که اکنون در عراق و کشور های غربی آمریکا، اروپا و عربستان جاسوسی می‌کنند و قصد دارند در انتخابات 96 با عناصر داخلی فتنه‌گری کنند.

وی با بیان اینکه امام نمودار و نمونه اشد علی‌الکفار و رحماء بینهم بودند  افزود:  امام در مقابل منافق محارب محکم می‌ایستادند وما نیز باید همان گونه اقدام کنیم.

پیشکسوت دفاع مقدس به قراردادهای نفتی اشاره و این قراردادهای نفتی را به منزله واگذاری حاکمیت ملی دانست وگفت:  در قرارداد 25 ساله کرسنت و 15 ساله برجام پنهان‌کاری‌هایی هم است. در دولت احمدی‌نژاد به آن اعتراض شد که کسانی که قرارداد بسته‌اند رشوه گرفته‌اند.

الله‌کرم تأکید کرد: در زمینه قراردادهای بلندمدت و پنهان‌کاری‌ها نیاز جدی به روشنگری و تبیین است.

این پیشکسوت دفاع مقدس به رشادت‌های مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: بسیج جهان اسلام تشکیل شده و در عراق و سوریه می‌جنگد آنچه استکبار جهانی از آن می‌ترسد این است که نسل چهارم ما برای آزادی قدس حرکت کند و دشمن می‌داند این اتفاق می‌افتد.

وی متذکر شد: شهادت‌طلبی صالحین، فاطمیون، زینبیون، حیدریون و ... توانسته دشمن را به زاویه ببرد و محاصره‌ها را بشکند.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار