هشدار بان کی‌مون درباره وقوع فاجعه انسانی در حلب

دبیرکل سازمان ملل درباره وقوع فاجعه انسانی در حلب سوریه هشدار داد و از مسکو و واشینگتن خواست هرچه سریع‌تر در خصوص آتش‌بس در این کشور به توافق برسند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از اسکای نیوز، بان کی‌مون، دبیرکل سازمان ملل، درباره فاجعه انسانی حلب که تاکنون بی‌مانند بوده است، هشدار داد و از روسیه و آمریکا خواست در خصوص آتش‌بس در حلب و سایر مناطق سوریه هر چه سریع‌تر به توافق برسند.

 وی درباره جدیدترین گزارش ماهانه سازمان ملل در خصوص ورود کمک‌های انسان‌دوستانه به حلب گفت:«ما در حلب با فاجعه‌ای انسانی مواجهه هستیم که در خونریزی و سختی میدان‌های مبارزه سوریه، در 5 سال گذشته بی‌مانند بوده است.»

وی دعوت سازمان ملل به برقراری آتش‌بس‌ 48 ساعته در حلب را بمنظور ورود کمک‌های انسانی به این منطقه خواند و موسکو و واشینگتن را به سرعت بخشیدن در خصوص توافق بر سر آتش‌بس حلب ترغیب کرد. 

خبرگزاری رویترز به نقل از دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد: تمام طرف‌های درگیر سوریه در پایبندی به حمایت از غیرنظامیان شکست خورده‌اند.
 
حلب در هفته‌های گذشته شاهد درگیری‌های شدیدی بوده است که به کشته شدن صدها غیرنظامی، قطع آب و برق و امدادهای حیاتی منجر شده است. گروه‌های مسلح در این شهر همواره مردم را هدف حملات موشکی خود قرار می‌دهند.
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
اخه توخیلی پست هستی بیشرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
چه عجب این عروسک خیمه شب بازی یک جمله حرف زد.
البته هفته آینده بخاطر دلارهای نفتی آل سعود خبیث حرفهایش را پس می گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
آقای بان کی مون دلت برای مردم سوخته یا داعشيان گرفتار لطفا اعلام کن طرفدار مردم هستید یا داعش گرچه هنوز افکار عمومی از خارج کردن اسم سعودی در کشتار کودکان یمن را فراموش نک،داند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
اقای بان کی مون تجسم بی لایقتی دلت به حال مردم سوخته یا داعشی ها گور پدر هرچه ادم دروغگو
آخرین اخبار