شیراز؛

آزادگان امنیت، عزت، آبرو را به ارمغان آوردند

نیروی انتظامی استان فارس 227 آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار خداداد ابراهیمی مدیرکل حفظ آثار و ارزش ‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: از دو هزار آزاده این استان 227 نفر مربوط به نیروی انتظامی و هزار و 200 نفر از شهرستان شیراز هستند.
ابراهیمی افزود: آزادگان به‌ عنوان سرمایه ملی و معنوی در مدت اسارت خود در بازداشتگاه‌ های رژیم بعثی برای ایران اسلامی امنیت، سربلندی، عزت، آبرو و سرافرازی به ارمغان آوردند.
وی ادامه داد: برگزاری چنین سالگردهایی گوشه ‌ای از دین خود را نسبت به این آزاد مردان عرصه ایثار و مقاومت ادا کرده و در این راستا به فرموده مقام معظم رهبری صبر، استقامت و پایداری آزادگان به اسلام آبرو بخشید و خانواده آنان نیز اسلام را رو سفید کرده‌اند.
مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌ های دفاع مقدس استان فارس خاطرنشان کرد: امنیت و استقلال مرز های ایران اسلامی در ابتدای پیروزی انقلاب مرهون زحمات شبانه ‌روزی شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی وقت بوده است.
وی بیان داشت: اگر گروهک تروریستی داعش جرأت ورود به مرز های جمهوری اسلامی را ندارد به دلیل حضور مقتدرانه نیرو های انتظامی با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) بوده است.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: آزادگان ، امنیت ، عزت ، آبرو ، ارمغان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار