شیراز؛

روز طلایی دانشجویان ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی شیراز

دانشجویان ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی در دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور شیراز خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدر صفر پور مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تیم تیر اندازی دانشجویان پسر در رشته های تفنگ و تپانچه به مقام قهرمانی رسید.
حیدر صفر پور با بیان اینکه در رشته تفنگ انفرادی علی پرویزی مهر و در رشته تپانچه انفرادی، حمید وشکویی مدال های نقره مسابقه ها را به دست آوردند، ادامه داد: برای نخستین بار در دوره های مسابقات ورزشی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حمید وشکویی توانست امتیاز 571 را در رشته تپانچه انفرادی، به نام این دانشگاه ثبت کند.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه افزود: علاوه بر نایب قهرمانی تیمی در مسابقه های تنیس روی میز، در دوبل، احمد حبیبی و سجاد خاک سبز از دانشگاه علوم پزشکی شیراز قهرمان و دو مدال رنگین طلا را به کارنامه درخشان این دانشگاه علوم پزشکی افزودند.
وی بیان کرد: در  مسابقات تنیس روی میز، احمد حبیبی به مقام قهرمانی نایل شد و مدال طلای انفرادی این دوره از مسابقه ها را هم به گردن آویخت.
دکتر صفر پور در خصوص موفقیت تیم فوتبال دانشگاه، گفت: تیم فوتبال دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مرحله حذفی مسابقه ها به مصاف تیم پرقدرت دانشگاه علوم پزشکی گلستان رفت و با ارایه یک بازی برتر، با نتیجه دو بر صفر رقیب خود را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه با بیان اینکه کسب مدال برنز تیم بدمینتون دوبل توسط میلاد مقیمی و رضا براتی تصریح کرد: تیم بدمینتون انفرادی دانشگاه، با بازی علی آملی به جایگاه سوم نایل شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.