اصفهان؛

افزایش 370 درصدی کشف مواد مخدر در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی آران و بیدگل از افزایش 370 درصدی کشف انواع مخدر در پنج‌ماهه نخست امسال نسبت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سرهنگ مسعود سپهوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشفیات مواد مخدر در سال جاری با افزایش 15 درصدی دستگیری‌ها همراه بوده است.

وی با اشاره به افزایش 370 درصدی کشف انواع مخدر در پنج‌ماهه نخست امسال نسبت به پنج‌ماهه سال گذشته، تصریح کرد: امسال 86 درصد نیز افزایش کشفیات جرائم در سطح شهرستان نسبت به سال قبل ثبت شده است.

فرمانده انتظامی آران و بیدگل نقش مردم را در اطلاع‌رسانی برای کشفیات جرائم و مواد مخدر مهم دانست و افزود: اغلب کشفیات مواد مخدر و جرائم شهرستان با همکاری معتمدین محلی انجام شده است.

سپهوند با اشاره به اینکه امسال در بحث تصادفات خسارت فوتی نداشتیم، افزود: بیش از 80 درصد تصادفات شهرستان مربوط به موتورسیکلت‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در شهرستان 106 هزار نفری آران و بیدگل 29 هزار دستگاه موتورسیکلت وجود دارد که اغلب آنها به دلیل رعایت نکردن مقررات حادثه‌ساز می‌شوند.

سپهوند به اجرای طرح محله محور در شهرستان اشاره کرد و گفت: در این طرح با همکاری معتمدین محلی  جلسات مختلف آموزشی رو در رو توسط نیروی انتظامی و عامه مردم انجام گرفته که ثمرات خوبی برای پاکسازی محلات در جرائم و مواد مخدر داشته است.

وی با تاکید بر جو مذهبی و فرهنگی آران و بیدگل اظهار کرد: این شهرستان از نظر امنیت در وضعیت مطلوبی قرار دارد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.