اصفهان؛

ثبت نام 1050نفر در مرکز حفظ مجازی قرآن استان اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در حال حاضر 1050 نفر آنلاین در مرکز حفظ مجازی قرآن کریم استان اصفهان ثبت نام کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حجت الاسلام حسن امیری،افزود: مرکز حفظ مجازی قرآن کریم استان اصفهان به عنوان اولین مرکز مجازی حفظ قرآن کشور در محل مقبره علامه مجلسی اصفهان دایر است.
وی افزود: این مرکز در راستای تکمیل طرح ملی حفظ قرآن کریم تشکیل شده، تا کسانی که علاقه مند به حفظ قرآن کریم هستند ولی نمی توانند به صورت حضوری در کلاس ها ثبت نام کنند از طریق این مرکز به صورت غیرحضوری به حفظ قرآن کریم بپردازند.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان بیان کرد: کاربران از طریق سایت قرآنی ثبت ‍نام و مسئول حفظ مجازی با برقراری تماس با آن ها و زمان و ساعت برنامه را به آن ها اطلاع می دهد.
وی افزود: به کسانی که دراین مرکز ثبت نام کنند و موفق به حفظ قرآن کریم شوند، مدرک معتبری از سوی این اداره کل به آن ها اعطا می شود.
وی بابیان اینکه انتظار داریم امسال سه هزار نفر در مرکزحفظ مجازی قرآن ثبت نام و به امر حفظ قرآن کریم مشغول شوند، گفت: امسال باید 30 هزار نفر حافظ قرآن در استان اصفهان به صورت حضوری وغیر حضوری تربیت کنیم .


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.