اردبیل؛

افتتاح 14 پروژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان اردبیل

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح 14 پروژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با هفته دولت در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمود واعظی در اردبیل افزود:‌ همزمان با هفته دولت پروژه‌های زیادی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در نقاط مختلف کشور به بهره‌برداری می‌رسد که در اردبیل نیز 14 پروژه به ارزش 105 میلیارد تومان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پروژه‌های بسیار مهم و تاثیرگذار را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری می‌رساند، افزود: توجه به نقاط محروم در حوزه فناوری اطلاعات از اولویت‌های مهم است که در این زمینه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه‌ریزی مهمی را پیش رو دارد.

واعظی مهمترین پروژه‌های افتتاحی در استان را مربوط به حوزه فیبر نوری و نسل سوم و چهارم تلفن همراه دانست و بیان کرد: انتظار می‌رود با افتتاح این پروژه‌ها شاهد تحول عظیمی در حوزه فناوری ارتباطات در اردبیل باشیم.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات نوین اینترنتی به مردم مبنای کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، گفت: در این زمینه دولت برنامه‌ریزی منسجم و اساسی را پیش‌بینی کرده و رفته رفته انتظار می‌رود رضایت همه‌جانبه را در حوزه فناوری برطرف کنیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، پروژه ، هفته ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.