کرمان؛

جف ریگان پایلوت جهانی می شود

معاون مدیر کل منابع طبیعی وابخیزداری ریگان گفت: طرح بین المللی جف پایلوت جهانی میشود .

جف ریگان پایلوت جهانی می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زنگی آبادی در بازدید از روند اجرای پروژبین المللی جف در ریگان اظهار کرد :با توجه به اقدامات صورت گرفته در شهرستان ریگان در زمینه احیا اراضی تخریب یافته با مشارکت مردم این طرح به صورت پایلوت جهانی معرفی خواهد شد .

وی گفت این طرح در دو نقطه از کشور در حال اجرا می باشد که در شهرستان ریگان امسال اخرین سال اجرای این طرح می باشد که در بازدید کارشناسان در شهریور ماه احتمال تمدید ان وجود دارد .

معاون مدیر کل منابع طبیعی وابخیزداری استان تصریح کرد طرح بین المللی جف در شهرستان ریگان در مساحت 298500هکتار در 58روستا در در قالب نهال کاری ومعیشت مردم در حال اجرا می باشد .

زنگی آبادی گفت این طرح بیش از 1776خانوار وجمعیتی بالغ بر 6778نفر را تحت پوشش قرار می دهد .

وی گفت با توجه به اینکه شهرستان ریگان محروم ترین وفرسایش ترین منطقه در کشور می باشد این طرح در راستای احیا وحفظ منابع طبیعی با مشارکت وتوانمند سازی خانوارها در این شهرستان در حال اجراست .

معاون مدیر کل منابع طبیعی وابخیزداری ریگان عنوان کرد این طرح در راستای توسعه پایدار الگوی سرمایه اجتماعی اقتصادی انسانی وفیزیکی وطبیعی را در پی خواهد داشت .

زنگی آبادی گفت صندوق های خرد اشتغال زایی در قالب این طرح در روستاهای شهرستان راه اندازی شده است که واهای اشتغال زایی به خانوارهای این روستاها پرداخت می نماید .

پروژه بین المللی جف در سل 1390در شهرستان ریگان اغاز گردید .
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار