بهره برداری ۲۲ پروژه انکشافی در ولایت بامیان

مسئول ساحوی برنامۀ همبستگی ملی وزارت احیا و انکشاف دهات در ولایت بامیان می‌گوید: ۲۲ پروژۀ انکشافی به هزینه بیش از ۲۶ میلیون ۳۵۰ هزار افغانی در ولسوالی‌های آن ولایت به بهره ‌برداری رسیده است.

بهره برداری ۲۲ پروژه انکشافی در ولایت بامیانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، مسئول ساحوی برنامۀ همبستگی ملی وزارت احیا و انکشاف دهات درولایت بامیان می‌گوید که ۲۲ پروژۀ انکشافی این برنامه  به هزینه بیش از ۲۶ میلیون ۳۵۰ هزار افغانی در ولسوالی‌های کوه مرد، ورس ومرکز آن ولایت به بهره ‌برداری سپرده شده است که از مزایای این پروژه‌ها حدود ۳۰۹۲  خانواده مستفید خواهند شد.

پروژه‌های یاد شده شامل اعمار چهار باب  مرکزاجتماعی، ذخیره شبکه آبرسانی به ظرفیت ۱۸۵۵ مترمکعب آب، دیوارمحافظوی بطول ۴۸۵ متر, کانال آبیاری بطول ۹۵۰ متر، بند برق آبی کوچک ، پلچک ها، احداث و جغل اندازی سرک دهاتی بطول ۹۵۰ متر ، حفر ۱۸ حلقه چا آب آشامیدنی با نصب بمبه های دستی آنها می باشد.

قابل ذکر است، برنامۀ همبستگی ملی وزارت احیا وانکشاف دهات ۴۲۴ قریه را در ولایت بامیان  تحت پوشش قرار داده است و تا به حال توانسته ۱۴۱۵ پروژه را در سکتور های مختلف تکمیل و مورد بهره برداری قرار داده است  بیش از  ۶۶۴  پروژه دیگر در این ولایت نیز تحت کار می باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: افغانستان ، بامیان ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.