اردبیل؛

قهرمانی بانوان کاراته‌کار ایرانی در مسابقات آسیایی

رئیس هیئت کاراته استان اردبیل گفت: ایران مقام قهرمانی مسابقات کاراته آسیایی بانوان را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ایرج عطایی در مراسم اختتامیه مسابقات کاراته آسیایی بانوان در اردبیل اظهار داشت: مسابقات آسیایی کاراته بانوان به مدت 2 روز به میزبانی استان اردبیل در ورزشگاه رضازاده برگزار شد که در پایان تیم کاراته بانوان ایران مقام نخست را کسب کرد و کشورهای افغانستان و آذربایجان به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات کاراته بانوان آسیا در دو سبک کمیته و شوتوکا برگزار شد، افزود: در این مسابقات 550 ورزشکار بانو از 23 تیم داخلی و 7 تیم خارجی به مدت دو روز باهم به رقابت پرداختند و 72 ورزشکار نیز از استان اردبیل در این مسابقات شرکت داشتند.

رئیس هیئت کاراته استان اردبیل تصریح کرد: مسابقات کاراته بانوان در اردبیل از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و رقابت بین شرکت‌کنندگان بسیار جذاب و حساس بود که در پایان ورزشکاران ایرانی توانستند مقام قهرمانی این دوره از مسابقات آسیایی را به خود اختصاص دهند.

عطایی گفت: استان اردبیل شرایط میزبانی مسابقات بین‌المللی را نیز دارد و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده شاهد برگزاری مسابقات بین المللی کاراته در اردبیل باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.