اردبیل؛

کاهش میزان وقوع جرائم در استان اردبیل

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: خوشبختانه در سال گذشته ما شاهد کاهش ۱۲ درصدی جرایم در سطح استان اردبیل بوده‌ایم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ یوسف خدادادی افزود: با افزایش آسیب‌های اجتماعی که یک معضل در جامعه به شمار می‌رود باید سطح اطلاع‌‌رسانی و آگاه‌سازی رسانه‌ها به ویژه در این حوزه صدا و سیما ارتقا داده شده و از این طریق به گوش مردم برسد.

وی افزود: آمار افزایش طلاق، بالا رفتن سن ازدواج، خشونت و اعتیاد روز به روز در حال افزایش است و با استفاده از حضور قضات و کارشناسان متخصص دادگستری در برنامه‌های مختلف صدا و سیما می‌توان این آسیب‌ها را مورد بررسی قرار داده و آن‌ها را تا حدی کنترل کرد.

خدادادی تصریح کرد: در حال حاضر 85 درصد جرایم در شهرها، مربوط به حاشیه‌نشینی است که ضروری است در این زمینه برنامه‌سازان در تولید برنامه ها و مستندهای فنی در این حوزه وارد شده و مسائل و معضلات در این حوزه را اطلاع‌رسانی کنند.

وی از کاهش جرائم در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه در سال گذشته ما شاهد کاهش 12 درصدی جرایم در سطح استان بوده‌ایم و در این بین صدا و سیما نقش موثری برای بهبود این وضعیت داشته است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، میزان ، جرائم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.